رايانرايان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

رایی گل پسر

بدون عنوان

1390/4/3 20:31
نویسنده : آزاده
246 بازدید
اشتراک گذاری

رایان جونم امروز جمعه است. من وتو وبابایی خونه هستیم. من خیلی حوصلم سر رفته.اما بابایی حوصله نداره بریم بیرون.

عزیزم روز به روز شیرین تر می شی.تازگیها غلتم میزنی.دو سه روزه رو به شکم هم بر می گردی.خیلی خوردنی می شی. پسرم این روزا با پستونک می خوابی.کوچیکتر که بودی باید اینقدر رو تختت تکونت می دادم تا می خوابیدی.این روزا من وبابایی رو خوب می شناسی.حتی وقتی از دور منو می بینی ذوق می کنی .قربونت برم.

خیلی دوست دارم عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماهان
6 تیر 90 0:06
ای جونم خدا حفظش کنه
دانيال
13 تیر 90 13:17
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مامان رايان
19 تیر 90 21:02
ممنون عزيزم.