رايانرايان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

رایی گل پسر

مروارید کوچولو

1390/7/9 22:52
نویسنده : آزاده
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.

کوچولوی نازم:خیلی خوشحالم.آخه هفته پیش یه دندون کوچولو در آوردی.مبارک باشه عزیزم.

من وبابایی خیلی ذوق زده شدیم.وقتی انگشتمو تو دهنت کردی دیدم یه چیز خورد به انگشتم.خیلی ذوق کردم.

مامان جون الان یک هفته هست که فرنی هم میخوری.البته به اندازه سرلاک برنج دوست نداری.

راستی مدرسه هاهم از هفته پیش باز شده ومن میرم سر کار.البته سه روز تو هفته کلاس دارم.شما هم یه روز میری خونه مادر جون یه روزم خونه مامانی.هفته پیش نوبت واکسن ٦ماهگیت بود.اون روز من مدرسه داشتم.خیلی نگران بودم.همراه مادر جون وبابایی رفتی بهداشت.همه فکرم پیش تو بود.وقتی بابا گفت در حالی که ددد می گفتی گریه می کردی دلم کباب شد.الهی قربون اشکات برم.بعد از اون خدارو شکر خیلی بی تابی نکردی.از بس که گلی.

 

عزیزم الان حسابی غلط میزنی از این سر به اون سر اتاق.قربونت برم.خیلی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)